Prometovi vozači ne primjećuju rad Prometnog redarstva

Inicijativa „Poštujte naše stanice !“ o Prometnom redarstvu
„Poštujte naše stanice !“ pozdravlja početak rada splitskog Prometnog redarstva. Tom prilikom želimo podsjetiti javnost na neke važne činjenice, vezane za sigurnost prometa na splitskim ulicama, a koje su sve u djelokrugu rada Prometnog redarstva.
Vozači javnog gradskog prijevoza Prometa svakoga dana u svom radu susreću se s mnoštvom problema koji proizlaze iz nepoštivanja važećih propisa od strane mnogih neodgovornih vozača i tvrtki.
Izdvojiti ćemo samo neke, za nas najvažnije:
• nepropisno zaustavljanje i parkiranje na autobusnim stanicama,
• nepropisno zaustavljanje i parkiranje u voznim trakama,
• nepropisno kretanje Livanjskom, Sinjskom i Zagrebačkom ulicom kraj Đardina,
• nelegalno korištenje gradskih autobusnih stanica od strane drugih prijevoznika.
U lipnju 2012. donesena je Odluka o uređenju prometa na području Grada Splita. Koja u članku 7. stavku 2. kaže:
Autobusi prigradskog, odnosno međumjesnog putničkog prometa ne smiju stajati na stajalištima gradskoga prometa.
Članak 41. iste Odluke kaže:
Novčanom kaznom u iznosu od 2.000,00 kuna kaznit će se za prekršaj pravna osoba: … ako ne postupa sukladno članku 7. stavku 2.
Dalmatinac i Denis nelegalno se zaustavljaju na gradskim autobusnim stanicama (i to godinama)
Odluka ne ostavlja nikakvih sumnji glede legalnosti rada obrta Dare poznatijeg kao Dalmatinac i Denis, njihovo zaustavljanje na splitskim gradskim autobusnim stanicama je NELEGALNO.
Nije jasno zašto se navedeni prekršaji ne kažnjavaju. Jedni se parkiraju gdje hoće i kako hoće, drugi isto tako voze kako i kuda ih je volja, kao da ne postoje nikakvi propisi, prometni znakovi ili zabrane.
Dosadašnji rad Prometnog redarstva mi, nažalost ne vidimo. I dalje je mnoštvo autobusnih stanica pod stalnom okupacijom osobnih i dostavnih vozila, te drugih prijevoznika, pa Prometovi autobusi mogu jedino stajati na cesti, blokirajući time prolaz kolonama vozila.
Čekamo dan kada će se Prometno redarstvo ozbiljno uhvatiti u koštac s ovim nepravilnostima. Ozbiljan i sustavan pristup ovim problemima oslobodio bi autobusne stanice od „okupatora“, a mogao bi donijeti i nekoliko milijuna kuna u kronično praznu gradsku blagajnu. Osim toga učiniti će Split sličnijim civiliziranim gradovima Europske unije, od čega je danas, nažalost prilično daleko.